מיתוג כנס
IAOI - העמותה הישראלית להשתלות דנטליות
כנס או תערוכה הם הזדמנויות נפלאות להגיע לקשר ישיר עם לקוחות רלוונטיים. עולם השיווק מכנה אותם "לקוחות שבויים", אנחנו מעדיפים את המילה קשובים. האתגר העומד בפני כל מעצב הוא, כיצד להישאר נאמן לגבולות המזהים והמבדלים של המותג ובה בעת לרענן, לחדש וליצור בולטות בין שאר המתחרים, בכל שנה מחדש.
כנס IAOI – העמותה הישראלית להשתלות דנטליות 2019 הוא דוגמה אחת ליכולות הסטודיו שלנו כיצד אפשר לצאת מהקופסה ולהישאר בתוכה.
רקע:
העמותה הישראלית להשתלות דנטליות IAOI – Israel Association of Oral Implantology היא ארגון ללא מטרות רווח, המאגד את רופאי השיניים המובילים בתחום ההשתלות והשיקום על גבי שתלים בישראל. העמותה קיימת משנת 2001 ולמעשה היא הסניף הישראלי של הקונגרס העולמי להשתלות דנטליות (ICOI) – הארגון המקצועי בעולם בתחום. אחת לשנתיים, עורכת העמותה כנס באילת, למשך 4 ימים, בהשתתפות מומחים בינ"ל וישראליים.
קהל היעד:
באי הכנס: רופאי שיניים, מומחים בתחום ההשתלות הדנטליות ומתמחים.
בריף לקוח:
הלקוח רצה להדגיש שני דברים:
1) מדובר בכנס המקצועי בתחומו – העומד בשורה אחת עם כנסים בינ"ל הנערכים בערים הגדולות והמרכזיות בעולם.
2) הפן הכיפי של הכנס, את העיר המארחת – אילת, ואת המלון שאירח את הכנס ומשתתפיו (הרודס אילת). המיתוג התבקש להתחשב בקהל היעד המכובד וכמובן לשמור על ערכיו החזותיים של המותג.
העיצוב כלל:
דפוס: שילוט פנים וחוץ, רולאפים, תוכנייה – חוברת וברושור מקוצר, תגי שם ושלטי מרצים, שוברים לחדר האוכל, לערב הגאלה ולקבלת הפנים.
דיגיטל: באנרים פרסומיים, מדיה חברתית, שקפים למצגת ולמסכי מידע בשטח