שלבים בעיצוב גרפי

CupUp

בריף - היכרות, תכנון מהלך עבודה

מחקר ואיפיון - מחקר על העסק וסביבתו

קונספט ועיצוב

בריף
אנחנו מבקשים מהלקוח לספר את סיפור המותג.
זה לא סיפור שמתחיל ב"פתחתי את העסק בשנת…" או "אנחנו מייצרים שבבים בגודל…".
סיפור הוא המסגרת הרגשית האותנטית שגורמת לאמון, להזדהות ולזכירה: סיפור על חופש, הישגיות, הורות טובה, בריאות ועוד.
לכל מותג יש סיפור, גם אם קשה לכם לחשוב כרגע מה הסיפור שלכם – נמצא אותו ביחד.

shalav1b

מחקר ואיפיון
בתוך הסיפור שזורים תכונות המותג, הפתרונות שהוא מציע, מאפייני וצורכי קהל היעד ונקודות נוספות שיכולות להשפיע על השפה התקשורתית שלו.
אנחנו מזככים את הערכים המרכזיים של המותג ואת הסגנון המתבקש מהם.

shalav2b
shalav3b
shalav3b

קונספט ועיצוב
כל התשובות והמסקנות של השלבים הראשונים הופכים לתקשורת ויזואלית שתפקידה לייצג את כל הערכים והמאפיינים בצורה המושכת והאמינה ביותר: לוגו, פונט, צבעוניות, צורניות ועוד.

עיצוב גרפי הוא תרגום מעשי של תדמית המותג לאלמנטים שיווקיים.

על מה חשוב להקפיד?

  • שמירה על שפה מובהקת ומזוהה של המותג, בהתאם לכללי ספר המותג
  • התאמת שפה גרפית לכל האלמנטים, המדיות והפורמטים
  • יצירת בולטות ביחס למתחרים, בעיקר בסביבה מרובת גירויים שיווקיים
  • הבנת חוויית הלקוח בכל נקודות המפגש עם המותג והתאמת העיצוב לחוויה זו
  • הבנת המדיום: עיצוב לדיגיטל לעומת עיצוב לפרינט. עיצוב לפרסום לעומת עיצוב לברנדינג
  • ירידה לפרטים, ביצוע מוקפד