מיתוג עסקי

חברת IMPACT - הגורם האנושי

IMPACT, המותג של קובי מור, נולד במטרה לפתח ולהעצים את מה שקובי קורא לו "הגורם האנושי" העומד בליבם של תהליכי תכנון, ביצוע, בקרה/פיקוח, תגובה, ניהול, הובלה, פיקוד ומנהיגות בתחומים החשובים ללקוחותיו. 

הערכים המרכזיים שהגדרנו היו: השגת יעדים, השפעה, דיוק, עוצמה פנימית וביטחון. הקהלים אליהם פנה היו אנשים פרטיים, צוותים וארגונים שחיפשו כלים מעשיים לשיפור המיומנות ורמות הביצוע בתחומי הפעילות שלהם.

הקונספט העיצובי קלע בול במטרה. 

לוגו IMPACT: שימוש בפונט עבה, חזק וקריא בשתי השפות. הנקודה האדומה בתוך האות C מסמלת מרכז לוח מטרה והיא אכן ממקדת אליה את המבט. את האות A הפכנו לראש חץ ואילו האות T מתארכת ותוחמת את המילים הגורם האנושי.

הצבעוניות שנבחרה: שימוש בפלטת צבעים קרים של הכחול-טורקיז-אפור ואדום, שילוב ש"מחמם" את הלוגו ואת רשת הכדורית העוטפת: כחול כהה הוא צבע שמשדר ביטחון, יציבות ורשמיות. הריבוע משמאל (מעל האות) והמילה "הגורם" מימין נצבעו בכחול בהיר יותר (לכיוון טורקיז) המשדר איזון, אמינות ומקצועיות יחד עם צבע אופטימי ואהוב. האדום החם צובע את עיגול המטרה ואת המילה האנושי, קושר אותן זו לזו כרעיון שלם.

השפה העיצובית: צורות זורמות מול כדור – מעגל.
אפקט של אדווה המתפשטת מנקודת הפגיעה (impact) ותוחמות אותה מכל הכיוונים.

המוצרים הסופיים: כרטיסי ביקור בעברית ובאנגלית ופרוספקטים שונים בהתאם לקהל היעד.

כרטיסי ביקור
סקיצות לפרוספקטים
פרוספקט סופי
previous arrow
next arrow
Slider