IMPACT, המותג של קובי מור, נולד במטרה לפתח ולהעצים את מה שקובי קורא לו "הגורם האנושי" העומד בליבם של תהליכי תכנון, ביצוע, בקרה/פיקוח, תגובה, ניהול, הובלה, פיקוד ומנהיגות בתחומים החשובים ללקוחותיו.
הערכים המרכזיים שהגדרנו היו: השגת יעדים, השפעה, דיוק, עוצמה פנימית וביטחון. הקהלים אליהם פנה היו אנשים פרטיים, צוותים וארגונים שחיפשו כלים מעשיים לשיפור המיומנות ורמות הביצוע בתחומי הפעילות שלהם.
הקונספט העיצובי קלע בול במטרה.
לוגו IMPACT: שימוש בפונט עבה, חזק וקריא בשתי השפות. הנקודה האדומה בתוך האות C מסמלת מרכז לוח מטרה והיא אכן ממקדת אליה את המבט. את האות A הפכנו לראש חץ ואילו האות T מתארכת ותוחמת את המילים הגורם האנושי.